Skip to main content

MUVADI
Diensten

Hoe kunnen we u ontzorgen?

Handyman

Een goede handyman staat centraal in ons werk. Wij hebben handige mensen met het juiste gereedschap, materiaal en begeleiding. Daardoor hoeft ú meestal geen schilder, elektricien, timmerman, of loodgieter te bellen. Denkt u qua werkzaamheden aan:

  • aanvoer en afvoer van materialen in uw gebouw zoals meubilair, sloopmateriaal, afval of kleine verhuizingen;
  • allerhande inrichtingsklusjes zoals kunst ophangen, meubels (de-)monteren en plaatsen;
  • licht armaturen ophangen, apparaten aansluiten, lampen vervangen, kabels op maat maken en wegwerken;
  • meubels schoonmaken en wieltjes, leuningen of bekleding vervangen of herstellen;
  • onderhoud aan sanitair en installaties waaronder reparatie, bijkitten en verhelpen van verstoppingen;
  • sloten repareren, sleutels bij maken en problemen met hang en sluitwerk van ramen en deuren verhelpen;
  • wanden plaatsen of aanpassen en het aanhelen van wanden en plafonds;
  • binnen schilderwerkzaamheden en bijwerken van beschadigingen;
  • werkplekken instellen, stoelen en bureaus op de juiste hoogte instellen;
  • tuinier werkzaamheden, klussen op en aan het buitenterrein.

Kantoorinventaris (de)montage en uitlevering

Muvadi is een aantal project inrichters en meubelleveranciers van dienst met montage en uitlevering van kantoorinrichtingen. Onze gemotiveerde en vakkundige monteurs kunnen ook uw meubels uitleveren en afmonteren. Uiteraard hoort daar zo nu en dan het uithuizen van oude meubels of ontruimen van een kantoor bij.

We regelen uw tijdige uitlevering voor u. We doen het goed en goedkoop.

Technisch beheer BOG

Het kostenefficient beheren van vastgoed is een goede basis voor welbevinden, het voorkomen van risico’s en onnodige kosten.

Wat Muvadi hieraan kan bijdragen is u versterken met een Muvadi klusjesman die regelmatig, bijvoorbeeld op een vaste dag deze locaties bezoekt en / of door u op afroep naar voorkomende klussen wordt gestuurd.

Facilitaire kwesties worden door onze klusjesman indien gewenst zelf gesignaleerd en gerapporteerd. Periodiek ontvangt u een overzicht van in het oog springende mankementen en punten die naar voren komen uit het nalopen van een onderling afgestemde checklist tijdens zijn/haar bezoeken aan de vestigingen. Punten die door uw mensen op de bedrijfslocaties naar voren worden gebracht en punten die door de betreffende lijnmanagers worden opgedragen.

We regelen uw technisch beheer voor u. We doen het goed en goedkoop.

Herstel in oude toestand

Aan het einde van uw huurtermijn moet u uw bedrijfsruimte weer opleveren aan de verhuurder. Hiervoor geldt dat u dit moet doen in dezelfde staat als waarin u de ruimte heeft ontvangen.

Herstel in oude toestand betekent dat uw verhuurder meekijkt en een aantal eisen stelt aan de ruimte die u achterlaat. Laat het aan ons over. Wij zorgen voor een tevreden verhuurder. We doen het goed, snel en goedkoop.

Ontruiming bedrijfsruimte

Ontruimen van uw bedrijfsruimte vindt vaak plaats onder tijdsdruk. Tijdige ontruiming van uw kantoorruimte scheelt u immers een maand huur. Wij zijn gewend onder deze tijdsdruk te werken. We repareren, slopen, voeren af aan de hand van de juiste checklists.Ook kunnen we u helpen met herbestemming van uw oude meubilair of inbouwpaket. We regelen uw tijdige ontruiming voor u. We doen het goed en goedkoop.

Bedrijfsverhuizing

Muvadi Multivastgoeddiensten kan uw bedrijf verhuizen. We hebben vooral ervaring met het verhuizen van bedrijven als onderdeel van een totaalproject waarbij we ook alle uitvoering doen rondom herstoffering, wanden plaatsen, aansluitingen, montagewerk aan nieuw meubilair op de nieuwe locatie en het herstel in oude toestand op de oude locatie.

We hebben uiteraard een goed oog voor maatwerk en service. Werken met Muvadi zorgt ervoor dat u als klant niet teveel tijd kwijt bent aan uw bedrijfsverhuizing. Uw bedrijf draait ondertussen immers ook gewoon door.

Wij regelen uw tijdige bedrijfsverhuizing voor u. We doen het goed en goedkoop.

Transport

Transport en tijdelijke opslag vindt plaats centraal in het land of bij u in de buurt.

We kunnen op afroep zorgen voor tijdelijke stalling of verplaatsing van zakelijke goederen, meubeltransport, Bel ons voor een voorstel op maat met de beste prijs in uw situatie.

Opslag

Wilt u uw zakelijke goederen, oude meubels, voorraden, materialen, huisraad, persoonlijke spullen, archief, of andere zaken tijdelijk stallen, dan kunnen we dat voor u verzorgen. Per m2 en per maand? Zolang ú het nodig heeft.

Flexibele professionele bedrijfsruimte vanaf 20 m2
*flexibele huurafspraken
*direct beschikbaar
*scherp geprijsd

Flexibele droge opslag voor bedrijven per m2 per maand.
*veilig
*verwarmd en droog
*haal en brengservice

Levensduurverlenging meubilair

Wij hebben veel kennis van levensduurverlenging en recycling van kantoormeubilair. Een goede kwaliteitscontrole en een realistische benadering van de bewerkingsmogelijkheden die nodig zijn staan hierbij centraal.

  • Kwalitatief zijn de meubels door de materiaalkeuze in veel opzichten soms zelfs beter dan nieuwe meubels.
  • Hergebruik van meubilair is goed voor ons milieu.
  • Een keus voor jong-gebruikt meubilair is altijd duurzamer en goedkoper dan de productie en aanschaf van nieuwe meubels.

We voeren af en bezorgen door heel Nederland. Onze handyman of vrouw (de-)monteert het meubilair in uw bedrijfsruimte. Snelle afvoer, levering, zeer compleet en zo goed als nieuw.